2010. december 20., hétfő

Sorsolás

A sorsolási bizottság Rudolf és az én személyemben ma este összegyűlt...
A fősorsoló Rudolf...
Sose kaptam még ennyi megjegyzést...38...Nagyon szépen köszönöm...
Nagy öröm ez az én kis szívemnek...
 Miután jól megkevertük a tálban a résztvevőket, s hosszas keverés után, amibe Rudolf barátom teljesen kimerült....meglett a nyertes...
 És aki, az alábbi általam készített kis csomagot kapja, az nem más, mint Gaby Erika....Kérlek emailen külld el a címedet, hogy postázzam a nyereményed...
Köszönöm, hogy játszottatok velem...

7 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett ez a Rudolfos sorsolás. :))))
    Gratulálok a nyertesnek. :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Kellemes Ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyertesnek,és köszönöm a játéklehetőséget! Milyen szerencsés gabi mostanában,csak így tovább!

    Békés,boldog ünnepet kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy játszottatok velem....Kellemes ünnepeket mindenkinek....

    VálaszTörlés
  5. Ez a szerencse sorozat, egyszer úgy is meg fog szakadni, de addig kiélvezem minden pillanatát! Köszönöm, hogy játszhattam és nagyon örülök, hogy nyertem!!!

    VálaszTörlés
  6. Gratulalok en is Gabinak!! Es neke is h. belevagtal a jatekba:)

    VálaszTörlés